luni, 28 iunie 2010

Comemorare Michael Jackson 25-26 iunie 2010 Herastrau Park, Bucuresti




5 comentarii:

  1. buna treaba,ai fost pe faza :) eu nu am auzit de comemorare :( felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. pai fiind fan MJ nu aveam cum sa nu stiu de comemorare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb! Imi pare rau ca eu n-am reusit sa ajung, mi-as fi dorit ata de mult sa fiu alaturi de voi intr-o zi atat de importanta pentru noi, cei ce l-am adorat pe Michael neconditionat ...

    Multumiri pentru foto, superbe!

    O intrebare: era vorba sa se inaugureze o statuie cu imagini foto ale fanilor - nu s-a mai realizat acest eveniment?

    RăspundețiȘtergere
  4. a fost de fapt un panou cu chipul lui Michael realizat din fotografiile fanilor, kiar langa monument in stanga lui.. se vede mai bine paonul in ultima postare:)

    RăspundețiȘtergere